1. Prawo do reklamacji towaru
Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Konsumentowi towar bez wad. Dlatego w przypadku otrzymania towaru z wadą masz prawo żądać od sprzedawcy doprowadzenia zakupionego asortymentu do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę, zwrot zapłaconej ceny, obniżenie ceny zakupionego towaru, wymianę na nowy lub odstąpienie od umowy w przypadku, gdy wada jest istotna.
W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy zgodnie z żądaniem Klienta, a jeśli będzie to już niemożliwe, Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub za zgodą Klienta zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.
2. Warunki reklamacji
Reklamacji podlegają wady ukryte powstałe z winy producenta. Reklamacji nie podlegają:
- uszkodzenia mechaniczne
- uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem,
W ciagu 14 dni od daty otrzymania zakupionej rzeczy Kupujący może odstąpić od umowy, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r.
W takim wypadku Sprzedający zwróci otrzymaną płatność. Zwrot nastapi do 7 dni na konto bankowe podane przez Kupującego.
Towar musi posiadać oryginalną metkę i nie może nosić śladów użytkowania.
Sprzedawca nie ponosi kosztów odesłana towaru.
Aby odstąpić od umowy zawartej na odległość należy złożyć Sprzedającemu oświadczenie woli pisząc na adres e-mail: info@ecomaster.com.pl
3. Złożenie reklamacji
Reklamację można złożyć w następujący sposób:
- pisemnie na adres Sprzedawcy: – adres e-mailowy Sprzedawcy info@ecomaster.com.pl lub adres korespondencyjny: ul. Armii Krajowej 15, 38-430 Miejsce Piastowe
Pobierz formularz reklamacji
- telefonicznie pod numerem: +48 13 435 30 47
- osobiście w siedzibie w sklepie stacjonarnym Sprzedawcy: ul. Armii Krajowej 15, 38-430 Miejsce Piastowe
Towar podlegający reklamacji należy odesłać lub dostarczyć osobiście na adres Sprzedawcy.
4. Zwrot towaru – prawo odstąpienia od umowy
Jeśli nie jesteś przedsiębiorcą masz prawo odstąpienia od umowy zawartej za pośrednictwem sklepu w terminie 14 dni od wydania rzeczy, bez podania przyczyny.
Co musisz zrobić?
Musisz złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy:
- w formie elektronicznej na adres e-mail: info@ecomaster.com.pl
- drogą korespondencyjną na adres sprzedawcy:
Możesz złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy za pomocą formularza. Będzie on dla Ciebie ułatwieniem, ale nie jest obowiązkowy.
Pobierz formularz odstąpienia od umowy
5. UWAGA !!!
- Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem.
- Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu (paragon / faktura).
- Czas na zwrot: 14 dni
- Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Bardzo prosimy o wczesniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy.
Najczęściej zadawane pytania.
W ciagu 14 dni od daty otrzymania zakupionej rzeczy Kupujący może odstąpić od umowy, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r.
W takim wypadku Sprzedający zwróci otrzymaną płatność. Zwrot nastapi do 7 dni na konto bankowe podane przez Kupującego.
Towar musi posiadać oryginalną metkę i nie może nosić śladów użytkowania.
Sprzedawca nie ponosi kosztów odesłana towaru.
Udzielana gwarancja na produktu.
Jest to gwarancja oferowana przez oryginalnego producenta (OEM) produktu. Oznacza to, że producent naprawi produkt w określonym czasie, jeśli po jego zakupie znajdzie się w nim jakakolwiek produkcja lub inne wady. Kupujący proszeni są o bezpośredni kontakt z centrum serwisowym producenta.
Wszystkie generatory Lorem Ipsum w Internecie zwykle powtarzają określone fragmenty, co czyni ten pierwszy prawdziwy generator w Internecie. Używa on słownika ponad 200 łacińskich słów, połączonego z garstką modelowych struktur zdań, aby wygenerować Lorem Ipsum, który wygląda rozsądnie.
Również w tym przypadku sprzedawca oferuje naprawę produktu w określonym przedziale czasowym, jeśli po dokonaniu zakupu wykryto jakieś wady fabryczne lub inne. Ramy czasowe gwarancji są wyraźnie wymienione przez sprzedawcę na aukcji.
Uwaga: jeśli w gwarancji jest wiele elementów (np. Sprzęt i oprogramowanie), sprzedawca bierze pełną odpowiedzialność za naprawę, wymianę lub zwrot pieniędzy, nawet jeśli jeden z komponentów nie działa.
W niektórych przypadkach sprzedający dostarczą produkty “tak jak są”, tj. Bez gwarancji, przy czym ryzyko ponosi nabywca. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek problemy lub konieczne naprawy po sprzedaży. Dotyczy to w szczególności takich kategorii jak Odzież i akcesoria, akcesoria mobilne i dostawa z kanału Global Imports. Większość tych aukcji będzie w segmencie Non-Branded, a prawdopodobieństwo odsprzedaży produktu po jego zwróceniu jest znikome.