Loading...

Reklamacje i zwroty

1. Prawo do reklamacji towaru

Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Konsumentowi towar bez wad. Dlatego w przypadku otrzymania towaru z wadą masz prawo żądać od sprzedawcy doprowadzenia zakupionego asortymentu do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę, zwrot zapłaconej ceny, obniżenie ceny zakupionego towaru, wymianę na nowy lub odstąpienie od umowy w przypadku, gdy wada jest istotna.

W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy zgodnie z żądaniem Klienta, a jeśli będzie to już niemożliwe, Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub za zgodą Klienta zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.

2. Warunki reklamacji

Reklamacji podlegają wady ukryte powstałe z winy producenta. Reklamacji nie podlegają:

  • uszkodzenia mechaniczne
  • uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem,

W ciagu 14 dni od daty otrzymania zakupionej rzeczy Kupujący może odstąpić od umowy, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r.
W takim wypadku Sprzedający zwróci otrzymaną płatność. Zwrot nastapi do 7 dni na konto bankowe podane przez Kupującego.
Towar musi posiadać oryginalną metkę i nie może nosić śladów użytkowania.
Sprzedawca nie ponosi kosztów odesłana towaru.
Aby odstąpić od umowy zawartej na odległość należy złożyć Sprzedającemu oświadczenie woli pisząc na adres e-mail: info@ecomaster.com.pl

3. Złożenie reklamacji

Reklamację można złożyć w następujący sposób:

  • pisemnie na adres Sprzedawcy: – adres e-mailowy Sprzedawcy info@ecomaster.com.pl lub adres korespondencyjny: ul. Armii Krajowej 15, 38-430 Miejsce Piastowe

Pobierz formularz reklamacji

Wersja DOCX
Wersja PDF

  • telefonicznie pod numerem: +48 13 435 30 47
  • osobiście w siedzibie w sklepie stacjonarnym Sprzedawcy: ul. Armii Krajowej 15, 38-430 Miejsce Piastowe

Towar podlegający reklamacji należy odesłać lub dostarczyć osobiście na adres Sprzedawcy.

4. Zwrot towaru – prawo odstąpienia od umowy

Jeśli nie jesteś przedsiębiorcą masz prawo odstąpienia od umowy zawartej za pośrednictwem sklepu w terminie 14 dni od wydania rzeczy, bez podania przyczyny.

Co musisz zrobić?

Musisz złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy:

  • w formie elektronicznej na adres e-mail: info@ecomaster.com.pl
  • drogą korespondencyjną na adres sprzedawcy:

Możesz złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy za pomocą formularza. Będzie on dla Ciebie ułatwieniem, ale nie jest obowiązkowy.

Pobierz formularz odstąpienia od umowy

Wersja DOCX
Wersja PDF

5. UWAGA !!!

  • Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem.
  • Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu (paragon / faktura).
  • Czas na zwrot: 14 dni
  • Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Bardzo prosimy o wczesniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy.
Najczęściej zadawane pytania.

W ciagu 14 dni od daty otrzymania zakupionej rzeczy Kupujący może odstąpić od umowy, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r.

W takim wypadku Sprzedający zwróci otrzymaną płatność. Zwrot nastapi do 7 dni na konto bankowe podane przez Kupującego.

Towar musi posiadać oryginalną metkę i nie może nosić śladów użytkowania.
Sprzedawca nie ponosi kosztów odesłana towaru.

Udzielana gwarancja na produktu.

Jest to gwarancja oferowana przez oryginalnego producenta (OEM) produktu. Oznacza to, że producent naprawi produkt w określonym czasie, jeśli po jego zakupie znajdzie się w nim jakakolwiek produkcja lub inne wady. Kupujący proszeni są o bezpośredni kontakt z centrum serwisowym producenta.

Wszystkie generatory Lorem Ipsum w Internecie zwykle powtarzają określone fragmenty, co czyni ten pierwszy prawdziwy generator w Internecie. Używa on słownika ponad 200 łacińskich słów, połączonego z garstką modelowych struktur zdań, aby wygenerować Lorem Ipsum, który wygląda rozsądnie.

Również w tym przypadku sprzedawca oferuje naprawę produktu w określonym przedziale czasowym, jeśli po dokonaniu zakupu wykryto jakieś wady fabryczne lub inne. Ramy czasowe gwarancji są wyraźnie wymienione przez sprzedawcę na aukcji.

Uwaga: jeśli w gwarancji jest wiele elementów (np. Sprzęt i oprogramowanie), sprzedawca bierze pełną odpowiedzialność za naprawę, wymianę lub zwrot pieniędzy, nawet jeśli jeden z komponentów nie działa.

W niektórych przypadkach sprzedający dostarczą produkty “tak jak są”, tj. Bez gwarancji, przy czym ryzyko ponosi nabywca. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek problemy lub konieczne naprawy po sprzedaży. Dotyczy to w szczególności takich kategorii jak Odzież i akcesoria, akcesoria mobilne i dostawa z kanału Global Imports. Większość tych aukcji będzie w segmencie Non-Branded, a prawdopodobieństwo odsprzedaży produktu po jego zwróceniu jest znikome.